INFORMATIE

U ontvangt de nota van FAMED, wat betekent dit voor u?

U ontvangt een nota van Famed en ziet in één oogopslag hoe de nota is opgebouwd. Als uw zorgverzekeraar een gedeelte vergoedt, dan staat dit duidelijk op de nota. Hoeveel dit is, hangt af van de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering. Het resterende bedrag betaalt u aan Famed. Staat er geen vergoeding op uw nota vermeld? Dan betaalt u het hele bedrag aan Famed. Daarna controleert u of u de nota kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.

Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding of recht op vergoeding? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.

 

Betalingen van uw nota

U kunt de nota van Famed op verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld met iDEAL of via een (digitale) bankoverschrijving. In termijnen betalen is ook mogelijk. Bekijk alle betaalmogelijkheden op www.notavanfamed.nl. Voor vragen over de rekening kunt u contact opnemen met ons factureringsbedrijf, Fa-med:Telefoonnummer: 0900-0885 (voor dit informatienummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten) of kijk op www.famed.nl

Informatie en klachtenregeling

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts. Daarna zal een gesprek tussen u en uw tandarts plaatsvinden en meestal komen we er samen uit. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT/ANT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Meer informatie

Voor vragen kunt u via een contactformulier op de website www.allesoverhetgebit.nl stellen. Op de website kunt u onafhankelijke informatie vinden.

Feedback

Graag willen we horen hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Wij waarderen uw reactie om onze zorg te verbeteren.